Lifestyle Enterprises biedt waarde en promotieprijzen op de High Point Market

Bij Lifestyle Enterprises draaide het tijdens de recente High Point Market allemaal om waarde en promotieprijzen, zowel bij zitmeubelen als bij kasten. “Ons doel was om producten op de markt te brengen die waarden bieden op kwaliteitsniveaus waarop retailers eerder vertrouwden”, aldus Michael Hsieh, CEO. “Met problemen in de toeleveringsketen, hoge containerkosten en een teveel aan voorraden, moesten de meeste retailers afzien van hun instapprijzen, wat problemen creëerde voor retailers die het verkeer en de verkoop wilden stimuleren.
“Op de markt ontdekten we dat onze belangrijkste klanten hun voorraden hadden verlaagd en graag hun winkelvloeren wilden herstellen met instapprijzen”, vervolgde hij. “Lifestyle is altijd een waardeleider geweest, zowel bij kasten als bij zitmeubelen. We hadden verschillende nieuwe producten met marktacties, wat zorgde voor een markt waarin orders werden geplaatst voor ons bedrijf.”
Op het gebied van zitmeubelen richtte het bedrijf zich op lifestyle living, functionele stationaire meubelen, modulaire zitgroepen en verstelbare meubelen. De nieuwe Cleo, Dylan en Bailey stationaire banken op klein formaat worden verkocht voor $599 tot $699 en bieden verschillende stijlopties om aan de voorkeuren van de consument te voldoen. In de nieuwe categorie “functioneel/verstelbaar stationair” variëren de verkoopprijzen van sectionals van $1.999 tot $2.999.
“Wat we van klanten hoorden, is dat ze een vertraging in de business hebben gezien en waarden op de winkelvloer nodig hebben die ze kunnen promoten”, aldus Hsieh. “Bij ons bedrijf draait alles om waarde.”
Wat kasten betreft, heeft het bedrijf verschillende eetkamer- en slaapkamersets geïntroduceerd, waarbij casual dining opviel. “Bij kasten lijkt casual dining nog steeds de categorie te sturen, dus we hebben groepen geïntroduceerd op verschillende prijsniveaus”, aldus Hsieh.
Opvallend was de introductie van een eiken fineergroep met stoffen bekleding op de zitting. Een tafel en vier stoelen worden verkocht voor $349 FOB uit Vietnam.
“Al met al was het een drukbezochte markt en kwamen onze detailhandelspartners om te winkelen en in te kopen”, aldus Hsieh.

Veelgestelde vragen (FAQ) over Lifestyle Enterprises en de recente High Point Market:

1. Wat waren de belangrijkste focuspunten van Lifestyle Enterprises tijdens de recente High Point Market?
Tijdens de recente High Point Market draaide het bij Lifestyle Enterprises allemaal om waarde en promotieprijzen, zowel bij zitmeubelen als bij kasten.

2. Wat was het doel van Lifestyle Enterprises tijdens de markt?
Het doel van Lifestyle Enterprises was om producten op de markt te brengen die waarden bieden op kwaliteitsniveaus waarop retailers eerder vertrouwden.

3. Wat waren enkele uitdagingen waar retailers mee te maken hadden tijdens de markt?
Wegens problemen in de toeleveringsketen, hoge containerkosten en een teveel aan voorraden, moesten de meeste retailers afzien van hun instapprijzen.

4. Hoe heeft Lifestyle Enterprises gereageerd op de behoeften van retailers?
Lifestyle Enterprises ontdekte dat hun belangrijkste klanten hun voorraden hadden verlaagd en graag hun winkelvloeren wilden herstellen met instapprijzen. Het bedrijf bood verschillende nieuwe producten met marktacties aan om aan deze behoeften te voldoen.

5. Welke producten en prijsklasse waren er beschikbaar in de categorie zitmeubelen?
Lifestyle Enterprises richtte zich op lifestyle living, functionele stationaire meubelen, modulaire zitgroepen en verstelbare meubelen. De nieuwe Cleo, Dylan en Bailey stationaire banken op klein formaat werden verkocht voor $599 tot $699. De verkoopprijzen van de “functioneel/verstelbaar stationair” varieerden van $1,999 tot $2,999.

6. Wat was de focus in de categorie kasten?
In de categorie kasten richtte Lifestyle Enterprises zich voornamelijk op casual dining. Het bedrijf introduceerde verschillende eetkamer- en slaapkamersets op verschillende prijsniveaus.

7. Wat was bijzonder aan de nieuwe eiken fineergroep met stoffen bekleding op de zitting?
Het bedrijf introduceerde een eiken fineergroep met stoffen bekleding op de zitting. Een tafel en vier stoelen werden verkocht voor $349 FOB uit Vietnam.

8. Hoe werd de markt ontvangen door Lifestyle Enterprises?
De markt werd drukbezocht en de detailhandelspartners kwamen langs om te winkelen en in te kopen.

Belangrijke termen/jargon:

– High Point Market: Een grote meubelbeurs die twee keer per jaar wordt gehouden in High Point, North Carolina, Verenigde Staten.
– Instapprijzen: De initiële prijzen die retailers aanbieden om klanten naar hun winkels te trekken.
– Toeleveringsketen: De keten van processen die betrokken zijn bij het leveren van een product aan consumenten, inclusief productie, distributie en verkoop.
– Stationaire meubelen: Meubelen die niet verstelbaar zijn.
– Modular zitgroepen: Modulaire meubelstukken die verschillende combinaties en opstellingen mogelijk maken.

Suggesties voor gerelateerde links (hoofddomein):

High Point Market (Website van de High Point Market)
Lifestyle Enterprises (Website van Lifestyle Enterprises)